Messu ja 50 v. sitten rippikoulun käyneitten kirkkopyhä

su 14.7. klo 10.00

Perhon kirkko, Seurakuntatalo

Kutsumme sinut su 14.07.2024 pidettävään perinteiseen 50 vuotta sitten (v. 1974) rippikoulun käyneiden kirkkopyhään, jonka aloitamme klo 10 messulla Perhon kirkossa. Mukaan kutsutaan myös ulkoseurakunnissa rippikoulunsa käyneet. Emme enää lähetä henkilökohtaisia kutsuja (GDPR) ja toivomme, että tämä ilmoitus tavoittaisi mahdollisimman monet, myös muualle muuttaneet. Ohjelmassa on esittelykierros, vapaata seurustelua ja omaa ohjelmaa; laulua, musiikkia vapaasti esitettynä.

KUTSU

Messun toimittajat ovat kirkkoherra Juha Aronen ja kanttori Minna Erkkilä.

Messun jälkeen varataan mahdollisuus ottaa yhteiskuva kirkon portailla omilla kameroilla tai puhelimella.

Tämän jälkeen on ruokailu ja kahvitarjoilu seurakuntatalossa. Vapaaehtoinen ruoka- ja kahviraha kerätään yhteisvastuukeräykselle.

Ole hyvä ja ilmoittaudu (sekä ruokailua varten puoliso/saattaja) to 04.07.2024 mennessä kirkkoherranvirastoon (klo 9-15) puh. 040 7603 411 tai sähköpostitse perhon.seurakunta@evl.fi.

Muistathan ilmoittaa mahdollisen erityisruokavalion.

Olet sydämellisesti tervetullut!

Perhon seurakunnan kirkkoherranvirastossa toukokuun 02. päivänä 2024